Afventer godkendelse

Husk mig (Bruger cookies)
Opdater venligst din browser. Din version er gammel og vil muligvis ikke virke ordenligt med web versionen af HosInfo
Hjælp til kalender
Årsagen til problemet er Apples opdatering til IOS 14. Opdateringen tager abonnementskalenderen med men den virker ikke. Du skal slette det gamle abonnement og herefter oprette det igen, så virker det. Her er opskriften: 1. Slet det gamle abonnement Klik på Indstillinger -> Mail -> Konti -> Abonnementskalendere -> HosInfo. Kopier teksten i feltet Server. Slet konto. 2. Opret abonnementskalenderen igen Gå tilbage til siden Konti, eller gå helt ud. Derefter: Klik på Indstillinger -> Mail -> Konti -> Klik på Tilføj konto -> Anden -> Tilføj abonnementskalender. Indsæt den kopierede tekst i feltet Server og klik Næste Accepter usikker forbindelse uden SSL (Eller sæt et "s" efter "http" i linket) og klik Næste indtil abonnementet er oprettet. Nu vil din kalender virke igen. Teksten du skal indsætte kan du også finde under Egne data i HosInfo. Start med "www.altiplan....ics"